Ontdek zelf hoe het gebruiksvriendelijke AFAS SB je helpt met het eenvoudig beheren van je betalingen. Krijg controle over je openstaande posten dankzij het automatiseren van betalingsprocessen en een overzichtelijke crediteurenadministratie.
Bespaar kostbare tijd, zodat jij je kunt focussen op wat echt telt: jouw bedrijf succesvol laten groeien.
In AFAS SB leg je al je inkopen vast en plan je je betalingen. De beoordeling heeft plaatsgevonden en is akkoord, waardoor niets een betaling meer in de weg zal staan. En met de automatische bankkoppeling zet je je betaalbestand eenvoudig door naar de bank.
Betaling op komst? Je weet precies waar je aan toe bent. Is de betaling voldaan? Dan worden automatisch al je crediteuren bijgewerkt. Zo is je boekhouding altijd actueel!
Grote kans dat jij vaker inkoopt bij dezelfde leveranciers. Je legt daarom eenvoudig hun betaalwijze vast. Ook bepaal gelijk of deze leverancier automatisch betaald mag worden.
14.000+ Nederlandse organisaties werken al met AFAS!
59,- per maand (excl. btw)