Een compleet boekhoudpakket voor ondernemers
Ondernemen, dat is waar je mee bezig wilt zijn. Je financiële administratie moet dan zo makkelijk en efficiënt mogelijk. Daar zorgt AFAS SB voor.
Ondernemen, dat is waar je mee bezig wilt zijn. Je financiële administratie moet dan zo makkelijk en efficiënt mogelijk. Daar zorgt AFAS SB voor.
In een paar klikken maak en verstuur je facturen in je eigen stijl. AFAS SB regelt de opmaak, verzending en betaling automatisch, zodat jij tijd overhoudt voor je klant.
Met AFAS SB beheer je al je betalingen en incasso’s eenvoudig op één plek. Alles verloopt automatisch en veilig, zodat jij tijd bespaart, overzicht houdt en je inkomsten altijd op tijd binnenkomen.
Met AFAS SB beheer je klanten en leveranciers snel en eenvoudig in één systeem. Dankzij slimme koppelingen en complete dossiers houd je overzicht, bespaar je tijd en werk je efficiënter.
Met AFAS SB koppel je omzet en kosten eenvoudig aan projecten. Zo heb je direct inzicht in resultaten, bespaar je tijd en weet je altijd precies waar je staat.
Met de slimme takenlijst in AFAS SB zie je in één oogopslag wat er nog moet gebeuren. Van facturen tot btw-aangifte: alles staat overzichtelijk bij elkaar, zodat je niets vergeet.
Met Scan & Herken in AFAS SB worden inkomende facturen en bonnetjes automatisch verwerkt. Upload ze eenvoudig via je mailbox of maak een foto met de AFAS Link app. De rest gaat vanzelf!
Met de bankkoppeling in AFAS SB verwerk je banktransacties automatisch én verstuur je betalingen direct via ABN, ING, Rabobank of Knab. Overtypen, importeren of exporteren? Dat doet de koppeling voor je!
Met AFAS SB maak je gebruik van gecertificeerde koppelingen die veilig, getest en onderhouden zijn. Liever zelf iets bouwen? In het App Center koppel je eenvoudig je eigen oplossingen of werk je samen met een partner.
Met AFAS SB zie je direct hoe je organisatie er financieel voor staat. Stel je eigen dashboard samen met belangrijke KPI’s en klik door op cijfers voor detail, zodat je betere beslissingen neemt voor de toekomst.
Met AFAS SB staat je btw-aangifte automatisch klaar. Controleer de bedragen, klik op ‘indienen’ en je bent klaar. Sneller, foutloos en altijd volgens de regels!
Met AFAS SB wordt je jaarrekening automatisch samengesteld uit je administratie. Controleer de cijfers, doe een laatste aanpassing en verstuur alles in één klik. Zo, dat bespaart je pas een hoop tijd en geld!
Met AFAS SB werk je realtime samen met je accountant in één systeem. Jij hebt altijd inzicht in je cijfers en je accountant zorgt dat alles klopt. Dat is pas lekker samenwerken!
Laat je inspireren door verhalen van ondernemers zoals jij die succesvol werken met AFAS SB.
Eerst even rondkijken hoe het werkt? Dat kan natuurlijk!
Zoek je een boekhouder of accountant? Kies dan een partij die met AFAS SB werkt. Meer dan 1.500 boekhouders en accountants gebruiken AFAS. Dat betekent dat er vast en zeker eentje bij jou in de buurt zit!
Stap makkelijk over vanuit alle bekende boekhoudprogramma's. Importeer je gegevens en begin meteen! En om je snel vertrouwd te maken met je nieuwe boekhoudpakket volg je de gratis cursus. Zo weet je vanaf dag 1 goed hoe het werkt.
Met antwoord!
Zeker weten, omdat wij het belangrijk vinden om te laten zien hoe jij jouw boekhouding gemakkelijk doet! Je kunt de demovideo's hier bekijken. Of misschien beter: je gaat gewoon aan de slag met AFAS SB. Je krijgt de eerste maand gratis. Niet tevreden? Dan kost je het je helemaal niks. In onze software zit een gratis cursus verwerkt om de software goed te leren kennen.
Je hebt standaard 2 gebruikers. Wil je meer gebruikers? Dan kost dit aanvullend € 5,- per gebruiker per maand.
Je hebt standaard 5 administraties tot je beschikking met AFAS SB. Wil je uitbreiden met meer dan 5 administraties, dan kost dit € 15,- per administratie, per maand. Je kunt maximaal 10 administraties aanmaken. Let op! Werk jij met AFAS SB via jouw accountant? Dan gelden er andere tarieven. Informeer bij je accountant.
Ja, je kunt eenvoudig overstappen van bijvoorbeeld Twinfield, Exact, E-boekhouden of een ander boekhoudpakket naar AFAS SB. Je kunt de volgende gegevens exporteren uit je oude pakket en importeren in AFAS SB: klanten, leveranciers, inkoop, verkoop, beginbalans, vaste activa & journaalposten. Dit is de basis om aan de slag te gaan.
Ja, dat kan zeker! Neem contact op met jouw accountant. Hij of zij helpt je opstarten. Nog geen accountant? Vind er gemakkelijk een in de buurt.
Ja, deze is helemaal gratis. Zodra je AFAS SB voor het eerst opstart krijg je de vraag of je de gratis cursus wil volgen.
Je bestelling wordt afgehandeld en je omgeving wordt aangemaakt. Dit duurt een paar minuten en we houden je per mail op de hoogte. De software laat je met de ingebouwde instructies precies zien hoe het werkt. De eerste maand krijg je gratis. Daarna word je maandelijks gefactureerd en je betaalt via een automatische incasso.
Als je er met de hulp van het Help Center niet uitkomt, kan je contact opnemen met support. Via klant.afas.nl kan jeonline je incident insturen bij support. Indien nodig zoeken zij telefonisch contact met je om het probleem op te lossen. Liever direct bellen? Je kunt support alleen telefonisch bereiken als je online je incident ingestuurd hebt, anders word je automatisch opgehangen. Stuur eerst online je incident in en bel de supportlijn terug met je incidentnummer bij de hand. Zo kunnen onze supportmedewerkers je direct van dienst zijn! Het telefoonnummer is: Het telefoonnummer is: 033-43 41 800
Je kunt AFAS SB per maand opzeggen, zonder een opzegtermijn. De eerste maand is gratis.
AFAS SB is een financieel boekhoudpakket. Dat betekent dat de financiële module bijna gelijk is aan die van onze ERP-software. Daarnaast beschik je over een klein stuk CRM waarin je debiteuren, crediteuren, organisaties en personen kunt vastleggen. Het ERP-systeem gaat veel verder met uitgebreide CRM-mogelijkheden, meer financiële mogelijkheden en modules als HRM, payroll, cursusmanagement, ordermanagement en projecten.
Eerst even rondkijken hoe het werkt? Dat kan natuurlijk!