Beheer klanten en leveranciers eenvoudig met CRM in AFAS SB. En dankzij de koppeling met de Kamer van Koophandel (KvK) is een nieuwe klant of leverancier zo aangemaakt.
Met AFAS SB hoeft administratie geen tijdrovende klus meer te zijn.
CRM staat voor Customer Relationship Management en helpt bij het organiseren van je klantcontacten, financiën en administratie. AFAS SB is speciaal ontworpen voor ondernemers die een gebruiksvriendelijk boekhoudpakket zoeken.
Probeer nu gratis hoe eenvoudig het beheren van je klant- en leveranciersrelaties met het CRM in AFAS SB is. Houd overzicht, bespaar tijd en laat je onderneming groeien.
In AFAS SB leg je al je klantgegevens vast. Wijzigt er iets? Dan wordt dit automatisch bijgewerkt in het dossier van je klant. Zo heb je altijd actueel inzicht!
Dankzij de handige koppeling met de KvK maak je eenvoudig een nieuwe klant aan. Zoek op de bedrijfsnaam en AFAS SB vult de rest. We doen zelfs een suggestie voor een logo. Zo werk je altijd met betrouwbare gegevens.
14.000+ Nederlandse organisaties werken al met AFAS!
59,- per maand (excl. btw)