Prijs

AFAS SB is standaard heel compleet

59,-  per maand (excl. btw)

  •  Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  •  Alle functionaliteit voor één prijs
  •  Maandelijks opzegbaar

Vertrouw net als 14.000+ organisaties op AFAS

 

59,-
per maand (excl. btw)

  • Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  • Alle functies voor één vaste prijs
  • Maandelijks opzegbaar

 

Goedkoper dan de extra uren die je nu kwijt bent aan je administratie

 

Zelf ervaren?

> Bekijk de demo

Functies

Wat krijg je allemaal?

Boekhouding

  • Automatisch betalen crediteuren
  • Automatische incasso debiteuren
  • Bankkoppelingen
  • Betalingskorting
  • BTW/ICP aangifte
  • Crediteurenbewaking
  • Debiteurenbewaking
  • Importeren bankafschriften
  • Jaarrekening
  • Kolommenbalans / Proef- /Saldibalans
  • Meerdere administraties
  • Projecten
  • Scan & herken
  • Storneringen
  • Transitorische boekingen
  • UBL / e-factureren
  • Vaste journaalposten

Facturatie

  • Artikel
  • Facturering
  • In- en Verkoop
  • Offertes

Activa

  • Commercieel- & fiscaal afschrijven
  • Investeringsprojecten

CRM

  • Digitaal dossier
  • Prospect- en klantbeheer
  • Relatiemanagement

Algemeen

  • AFAS Link app
  • Appcenter met koppelingen
  • Automatische updates
  • Autorisatiebeheer
  • Dagelijkse back-up in de cloud
  • Dashboards & rapportages
  • Elektronische Uitwisseling Belastingdienst
  • Importeren stambestanden en mutaties
  • Online helpdesk
  • Samenwerken met je accountant
  • Standaard 2 gebruikers
  • Uitgebreide documentatie
  • Uitgebreide exportmogelijkheden

Licentiemodel

Vast bedrag, alle functionaliteit

Het licentiemodel van AFAS is simpel. Je betaalt bij ons een vast bedrag per maand voor het gebruik van de software. Wij slaan alle data veilig op in Nederland, zodat de Nederlandse wetgeving geldt. Jouw gevoelige data is veilig bij ons. Wij doen precies wat we beloven: jouw werk makkelijker maken door administratieve taken te automatiseren. Zo simpel is het.

  • Automatische updates
  • De data wordt in Nederland gehost onder de Nederlandse wetgeving
  • Standaard met 2 gebruikers (uit te breiden tot 5)

Veelgestelde vragen

Nog vragen? Hier het antwoord!

 

Is er een demo voor SB?
Zeker weten, omdat wij het belangrijk vinden om te laten zien hoe jij jouw boekhouding gemakkelijk doet! Je kunt je inschrijven voor een (online) demo. We laten de software graag aan je zien! Ook kun je de software bestellen. Je krijgt de eerste maand gratis. Niet tevreden? Dan kost je het je helemaal niks. 

Hoeveel gebruikers krijg je standaard?
Je hebt standaard 2 gebruikers. Wil je meer gebruikers? Dan kost dit aanvullend € 5,- per gebruiker per maand.

Kan ik makkelijk overstappen vanuit mijn oude boekhoudpakket en hoe werkt dit?
Ja, je kunt eenvoudig overstappen van bijvoorbeeld Twinfield, Exact, E-boekhouden of een ander boekhoudpakket naar AFAS SB. Je kunt de volgende gegevens exporteren uit je oude pakket en importeren in AFAS SB: klanten, leveranciers, inkoop, verkoop, beginbalans, vaste activa & journaalposten. Dit is de basis om aan de slag te gaan.

Kan ik SB ook aanschaffen via mijn accountants- of administratiekantoor?
Ja, dat kan zeker! Als je hier meer over wilt weten neem dan even contact met ons op. Wij leggen je dan precies uit hoe dit in zijn werk gaat. Er is dan sprake van andere regels en tarieven. 

Hoe wordt AFAS SB gefactureerd?
Je wordt maandelijks gefactureerd en je betaalt via een automatische incasso.

Als ik AFAS SB vandaag bestel, hoe gaat dit dan in z'n werk?
Je bestelling wordt afgehandeld. Een van onze medewerkers zet je omgeving klaar en je kunt daarna direct aan de slag. De software laat je met de ingebouwde instructies precies zien hoe het werkt.

Hoe kom ik in contact met de helpdesk?
Als je er met de hulp van het Help Center niet uitkomt, kan je contact opnemen met support. Via klant.afas.nl kan je je online je incident insturen bij support. Indien nodig zoeken zij telefonisch contact met je om het probleem op te lossen. Liever direct bellen? Je kunt support alleen telefonisch bereiken als je online je incident ingestuurd hebt, anders word je automatisch opgehangen. Stuur eerst online je incident in en bel de supportlijn terug met je incidentnummer bij de hand. Zo kunnen onze supportmedewerkers je direct van dienst zijn! Het telefoonnummer is. 

Hoe zit het met de opzegtermijn?
Je kunt AFAS SB per maand opzeggen, zonder een opzegtermijn. De eerste maand is gratis.

Kun je meerdere administraties voeren in AFAS SB? 
Ja, je kunt gratis tot 5 verschillende administraties voeren met AFAS SB. Wil je uitbreiden met meer dan 5 administraties dan kost dit €5,- 

Is er een maximum aan het aantal facturen dat ik kan maken?
Nee!

Is AFAS SB op alle soorten laptops en telefoons te gebruiken?
Ja, AFAS SB is volledig webbased.

Is voorraadbeheer ook een onderdeel van AFAS SB?
Nee, voorraad is geen onderdeel van AFAS SB. Dit zit wel in onze ERP-software.

Wat is het verschil tussen AFAS SB en de ERP-software van AFAS?
AFAS SB is een financieel boekhoudpakket. Dat betekent dat de financiële module bijna gelijk is aan die van onze ERP-software. Daarnaast beschik je over een klein stuk CRM waarin je debiteuren, crediteuren, organisaties en personen kunt vastleggen. Het ERP-systeem gaat veel verder met uitgebreide CRM-mogelijkheden, meer financiële mogelijkheden en modules als HRM, payroll, cursusmanagement, ordermanagement en projecten.

Is je vraag nog niet beantwoord?

 

> Stel je vraag aan ons!

Voor een vast bedrag per maand

AFAS SB is standaard heel compleet

59,-  per maand (excl. btw)

  •  Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart 
  •  Alle functionaliteit voor één prijs
  •  Maandelijks opzegbaar

Vertrouw net als 14.000+ organisaties op AFAS

 

59,-
per maand (excl. btw)

  • Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  • Alle functies voor één vaste prijs
  • Maandelijks opzegbaar

 

Goedkoper dan de extra uren die je nu kwijt bent aan je administratie

 

Zelf ervaren?

> Bekijk de demo