Boekhoudprogramma voor detailhandel

Boekhoudprogramma voor detailhandel

Efficiënt zakendoen? Met AFAS SB als boekhoudsoftware voor detailhandel kan het. Minder administratieve rompslomp, meer tijd voor je klant.

 

 

 

 

 

 > 14.000 organisaties vertrouwen op AFAS Software    100% Nederlands familiebedrijf    Complete boekhoudsoftware waarmee je tijd bespaart

Slim boekhouden doe je met AFAS SB

Boekhouden als detailhandel. Maar dan makkelijk en snel.

Slim boekhouden? Onze gebruiksvriendelijke software is speciaal ontworpen voor detailhandelaren en stroomlijnt je hele boekhouding. Onze oplossing bespaart je tijd en zorgt dat je administratie altijd op orde is. Bovendien biedt het systeem direct inzicht in jouw financiële situatie, zonder dat je tijd hoeft te verspillen aan analyses. Met AFAS SB krijg je de rust, het inzicht en het overzicht dat je nodig hebt om je detailhandel efficiënt te runnen.

  • Automatiseer je boekhouding 
  • Directe koppeling met je bank 
  • Verwerk facturen automatisch met Scan & Herken
  • Inclusief CRM voor relatiebeheer 
  • Werk eenvoudig samen met je accountant

> Bekijk alle functies of ontdek AFAS SB in de demo

Dit is waarom winkeliers van AFAS houden

We begrijpen dat je als detailhandelaar geen tijd wilt verspillen aan administratie. Je bent immers voor jezelf begonnen om je passie voor de detailhandel te volgen, niet om je bezig te houden met administratieve taken. Maar we weten ook dat het bijhouden van een goede administratie essentieel is voor het succes van je bedrijf. Daarom hebben we AFAS SB ontwikkeld, een oplossing die je helpt om efficiënt en snel je administratieve taken uit te voeren. Zo houd je meer tijd over voor hetgeen waar je echt goed in bent: het runnen van je winkel.

Offertes, facturen & betalingen

Automatisering staat voorop

AFAS SB voert terugkerende administratieve handelingen automatisch uit. Het systeem zet betalingen, facturen en offertes voor je klaar, zodat je ze zelf niet meer hoeft op te stellen en te verwerken. Je hoeft ze alleen nog maar te accorderen. Dat scheelt een hoop tijd, die je weer kunt besteden aan het runnen van je eenmanszaak.

Scan en herken

Laat de AFAS Scanbox voor je werken 

Iedere factuur handmatig aanmaken en inboeken? Zonde van je tijd. Die tijd kun je beter steken in je nieuwe onderneming. Daarom hebben we de AFAS Scanbox ontwikkeld. Die scant automatisch iedere binnenkomende factuur en vult de belangrijkste velden in. Jij controleert en accordeert de data. Dat is alles.

En heb je dan toch een papieren bonnetje? Met de handige AFAS Link app staat deze zo in je administratie.

Voor een vast bedrag per maand

AFAS SB is standaard heel compleet

59,-  per maand (excl. btw)

  •  Alle functionaliteit voor één prijs
  •  Inclusief Scan & Herken
  •  Maandelijks opzegbaar
  •  Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  •  Geen verborgen kosten voor intensieve gebruikers

59,-  per maand (excl. btw)

 
 
  •  Alle functionaliteit voor één prijs
  •  Inclusief Scan & Herken
  •  Maandelijks opzegbaar
  •  Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  •  Geen verborgen kosten voor intensieve gebruikers

Relatiebeheer met CRM

Altijd een compleet klantbeeld

In het boekhoudpakket is relatiebeheer geïntegreerd. Hiermee houd je de gegevens bij van potentiële, nieuwe en bestaande klanten, leveranciers en andere relaties. Doordat dit allemaal centraal en online wordt opgeslagen, is het makkelijk om iets te wijzigen en om mails of offertes toe te voegen. Met deze CRM-software heb je de gegevens van al je relaties overzichtelijk bij de hand.

Bankkoppeling

Koppel met je bank

Je koppelt je bank eenvoudig aan AFAS SB: digitale bankafschriften worden dan automatisch aan het boekhoudprogramma gekoppeld. Dat scheelt weer handmatig importeren of verwerken. Daarnaast staan alle transacties en bedragen automatisch in de software, waardoor je ze niet meer hoeft te copy-pasten of over te typen. De geïntegreerde Scan & Herken-software verwerkt inkomende facturen automatisch. Jij hoeft alleen nog maar de ingevulde velden te controleren en de factuur te accorderen.

Btw-aangifte

Niet je hobby, wel verrassend makkelijk met SB

Als ondernemer kun je niet om de btw-aangifte heen. Leuk is het niet, maar het kan wel een stuk makkelijker. In AFAS SB hebben we alles om je btw-aangifte te doen standaard ingericht. Je hoeft je alleen nog maar aan te melden!

Voor een vast bedrag per maand

AFAS SB is standaard heel compleet

59,-  per maand (excl. btw)

  •  Alle functionaliteit voor één prijs
  •  Inclusief Scan & Herken
  •  Maandelijks opzegbaar
  •  Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  •  Geen verborgen kosten voor intensieve gebruikers

59,-  per maand (excl. btw)

 
 
  •  Alle functionaliteit voor één prijs
  •  Inclusief Scan & Herken
  •  Maandelijks opzegbaar
  •  Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  •  Geen verborgen kosten voor intensieve gebruikers

Jij bent uniek. Je boekhouding niet.

AFAS SB is er speciaal voor detailhandelaren als jij. Als ondernemer gebruik je ons online boekhoudsysteem gewoon voor een vast bedrag per maand. Of je nu veel of weinig gebruik maakt van de software, je betaalt altijd hetzelfde. Ons systeem stelt je in staat om zoveel offertes en facturen te versturen als je nodig hebt, zonder beperkingen. Bovendien voeren we automatisch updates uit, zodat je altijd veilig en up-to-date werkt. Wij houden ons aan de Nederlandse wet- en regelgeving, zodat jij je kunt richten op waar je goed in bent: het runnen van je detailhandel.

AFAS is de #1 meest gebruikte software bij accountants

Samenwerken met je accountant

Heb je een accountant of boekhouder die je helpt met de administratie van je eenmanszaak? Met AFAS SB werken jullie naadloos samen. Je kiest zelf hoeveel administratie je aan je accountant wilt overlaten en wat je in eigen beheer houdt.

Overleg met je accountant hoe je de rollen het beste kunt verdelen. Wil je het liefst zelf de hele administratie doen en je accountant alleen laten controleren of alles uiteindelijk klopt? Ben je juist op zoek naar volledige ontzorging door je accountant? Of iets daar tussenin? Kies voor de taakverdeling die bij je past, en je accountant legt de taakverdeling in de software vast. Wil je na een tijdje toch meer of minder zelf doen, dan past de accountant dat zo voor je aan.

Hoe je de samenwerking ook wilt inrichten, je hebt altijd toegang tot het dashboard met financiële informatie. Zo weet je precies hoe je zaak er financieel voor staat.

 

 Bijna 2.000 accountants in Nederland werken met AFAS. Er is er dus altijd wel een bij jou in de buurt. 

Overstappen van boekhoudpakket?

14.000 ondernemers stapten al over. Jij straks ook?

Stap eenvoudig over vanuit alle bekende boekhoudpakketten. Je importeert je gegevens en je kunt direct aan de slag!

Benieuwd hoe dat in de praktijk werkt?

 

Voor een vast bedrag per maand

AFAS SB is standaard heel compleet

59,-  per maand (excl. btw)

  •  Alle functionaliteit voor één prijs
  •  Inclusief Scan & Herken
  •  Maandelijks opzegbaar
  •  Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  •  Geen verborgen kosten voor intensieve gebruikers

59,-  per maand (excl. btw)

 
 
  •  Alle functionaliteit voor één prijs
  •  Inclusief Scan & Herken
  •  Maandelijks opzegbaar
  •  Gebruiksvriendelijke oplossing die je tijd bespaart
  •  Geen verborgen kosten voor intensieve gebruikers