Alles-in-1-boekhoudpakket
Boekhoudprogramma voor
Schilders
Slim boekhouden als schilder, met of zonder personeel? Met AFAS SB als boekhoudsoftware kan het. Minder administratie, meer tijd voor je schildersbedrijf.
Btw-aangifte ingediend
€ 1.230 te betalen
Factuur is betaald
€ 452 ontvangen op je rekening
Functies
Een slim boekhoudpakket voor
Schilders

Jouw organisatie, dat is waar je mee bezig wilt zijn. Je financiële administratie moet dan zo makkelijk en efficiënt mogelijk. Daar zorgt AFAS SB voor.

Alles-in-één-prijs

59

per maand

Probeer nu 30 dagen gratis

Eén vaste prijs,

onbeperkt boekhouden

  • Alle functies voor één vaste prijs
  • Standaard tot 5 administraties
  • Gebruiksvriendelijke software die je tijd bepaart
  • Maandelijks opzegbaar

Eerst een demo bekijken?

Eerst even rondkijken hoe het werkt? Dat kan natuurlijk!

Bedankt! Je wordt nu doorgestuurd naar de demo.
Vul een geldig e-mailadres in.
Slimmer werken

Slim boekhouden doe je met AFAS SB

Boekhouden voor schilders. Maar dan makkelijk en snel.

Slim boekhouden als schilder? Dan kies je voor AFAS SB. We hebben ons gebruiksvriendelijke boekhoudprogramma volledig afgestemd op jouw bedrijfsprocessen. Zo ben je minder bezig met de administratie en is de boekhouding toch op orde. Met onze software  zie je in een oogopslag hoe je ervoor staat. Geen ingewikkelde analyses, maar concrete cijfers waarop je kunt sturen. AFAS SB zorgt voor rust, inzicht en overzicht.

  • Automatiseer je boekhouding
  • Directe koppeling met je bank
  • Verwerk facturen automatisch met Scan & Herken
  • Inclusief CRM voor relatiebeheer
  • Werk eenvoudig samen met je accountant
Klantervaringen

Wat onze klanten zeggen

Laat je inspireren door verhalen van ondernemers zoals jij die succesvol werken met AFAS SB.

Dit is waarom schilders van AFAS SB houden

Liever zo min mogelijk bezig met de administratie? Je bent zeker niet de enige. Je weet dat het moet gebeuren, maar je zou het fantastisch vinden om er minder tijd aan te besteden. Met AFAS SB kan dat. Ons boekhoudpakket voor schilders maakt het mogelijk om op een efficiënte manier je administratie te doen. Zo kun jij je richten op je vak: schilderen!

Koppelingen

Koppel je favoriete software en automatiseer

Veel softwareleveranciers hebben een standaardkoppeling ontwikkeld met AFAS. Zo ben je ervan verzekerd dat deze getest is op de werking en veiligheid, onderhouden wordt én is gecertificeerd door AFAS.

Bekijk alle koppelingen
Slim samenwerken

AFAS is de #1 meest gebruikte software bij accountants

Samenwerken met je accountant

Heb je je administratie (deels) ondergebracht bij een boekhouder of accountant? Met AFAS SB werken jullie naadloos samen. Je bepaalt zelf hoeveel administratie je aan je accountant wilt overdragen en wat je in eigen beheer houdt.

Spreek met je accountant af hoe jij de rollen graag verdeelt. Wil je zelf de administratie voeren en je accountant laten controleren of alles onderaan de streep klopt? Liever toch volledige ontzorging door je accountant? Of iets daar tussenin? Bespreek de mogelijkheden, je accountant legt de taakverdeling in de software vast. Wil je na verloop van tijd toch meer zelf doen, of juist minder, dan kan je accountant de instellingen makkelijk wijzigen.

Hoe je de samenwerking ook wilt inrichten, je hebt altijd toegang tot het dashboard met financiële informatie. Dat betekent dat je altijd precies weet hoe je zaak er financieel voor staat.

Samenwerken met een AFAS accountant

Ruim 1.500 accountants staan klaar om je te helpen bij je administratie. Zo kun je slim online boekhouden én profiteren van de adviezen van je accountant.

We sturen je nu door naar jouw zoekresultaat!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Jij bent uniek. Je boekhouding niet.

AFAS SB is er speciaal voor zzp’ers en ondernemers in de schildersbranche. Je gebruikt ons pakket online boekhouden voor een vast bedrag per maand. En daar zit alles bij in. Zo kun je boekhouden zonder beperkingen: we rekenen geen extra kosten voor updates of intensieve gebruikers. Verstuur onbeperkt facturen en gebruik onze functies zoveel als je wilt. We garanderen dat de software altijd bij is met de Nederlandse wet- en regelgeving en we voeren updates automatisch uit. Zo kun jij met een gerust hart verder met ondernemen.

Veelgestelde vragen

Met antwoord!

Is er een demo voor AFAS SB?

Zeker weten, omdat wij het belangrijk vinden om te laten zien hoe jij jouw boekhouding gemakkelijk doet! Je kunt de demovideo's hier bekijken. Of misschien beter: je gaat gewoon aan de slag met AFAS SB. Je krijgt de eerste maand gratis. Niet tevreden? Dan kost je het je helemaal niks. In onze software zit een gratis cursus verwerkt om de software goed te leren kennen.

Hoeveel gebruikers & administraties krijg je standaard?

Je hebt standaard 2 gebruikers. Wil je meer gebruikers? Dan kost dit aanvullend € 5,- per gebruiker per maand.

Je hebt standaard 5 administraties tot je beschikking met AFAS SB. Wil je uitbreiden met meer dan 5 administraties, dan kost dit € 15,-  per administratie, per maand. Je kunt maximaal 10 administraties aanmaken. Let op! Werk jij met AFAS SB via jouw accountant? Dan gelden er andere tarieven. Informeer bij je accountant.

Kan ik makkelijk overstappen vanuit mijn oude boekhoudpakket en hoe werkt dit?

Ja, je kunt eenvoudig overstappen van bijvoorbeeld Twinfield, Exact, E-boekhouden of een ander boekhoudpakket naar AFAS SB. Je kunt de volgende gegevens exporteren uit je oude pakket en importeren in AFAS SB: klanten, leveranciers, inkoop, verkoop, beginbalans, vaste activa & journaalposten. Dit is de basis om aan de slag te gaan.

Kan ik AFAS SB ook aanschaffen via mijn accountants- of administratiekantoor?

Ja, dat kan zeker! Neem contact op met jouw accountant. Hij of zij helpt je opstarten. Nog geen accountant? Vind er gemakkelijk een in de buurt.

Is er een cursus beschikbaar voor AFAS SB?

Ja, deze is helemaal gratis. Zodra je AFAS SB voor het eerst opstart krijg je de vraag of je de gratis cursus wil volgen.

Als ik AFAS SB vandaag bestel, hoe gaat dit dan in z'n werk?

Je bestelling wordt afgehandeld en je omgeving wordt aangemaakt. Dit duurt een paar minuten en we houden je per mail op de hoogte. De software laat je met de ingebouwde instructies precies zien hoe het werkt. De eerste maand krijg je gratis. Daarna word je maandelijks gefactureerd en je betaalt via een automatische incasso.

Hoe kom ik in contact met de helpdesk?

Als je er met de hulp van het Help Center niet uitkomt, kan je contact opnemen met support. Via klant.afas.nl kan jeonline je incident insturen bij support. Indien nodig zoeken zij telefonisch contact met je om het probleem op te lossen. Liever direct bellen? Je kunt support alleen telefonisch bereiken als je online je incident ingestuurd hebt, anders word je automatisch opgehangen. Stuur eerst online je incident in en bel de supportlijn terug met je incidentnummer bij de hand. Zo kunnen onze supportmedewerkers je direct van dienst zijn! Het telefoonnummer is: Het telefoonnummer is: 033-43 41 800

Hoe zit het met de opzegtermijn?

Je kunt AFAS SB per maand opzeggen, zonder een opzegtermijn. De eerste maand is gratis.

Wat is het verschil tussen AFAS SB en de ERP-software van AFAS?

AFAS SB is een financieel boekhoudpakket. Dat betekent dat de financiële module bijna gelijk is aan die van onze ERP-software. Daarnaast beschik je over een klein stuk CRM waarin je debiteuren, crediteuren, organisaties en personen kunt vastleggen. Het ERP-systeem gaat veel verder met uitgebreide CRM-mogelijkheden, meer financiële mogelijkheden en modules als HRM, payroll, cursusmanagement, ordermanagement en projecten.