Alles-in-1-boekhoudpakket
Boekhoudprogramma voor
VVE's
Slim boekhouden als VVE? Online boekhouden is makkelijk met AFAS SB. Minder administratie en meer tijd voor verenigingswerk.
Btw-aangifte ingediend
€ 1.230 te betalen
Factuur is betaald
€ 452 ontvangen op je rekening
Functies
Een slim boekhoudpakket voor
VVE's

Jouw organisatie, dat is waar je mee bezig wilt zijn. Je financiële administratie moet dan zo makkelijk en efficiënt mogelijk. Daar zorgt AFAS SB voor.

Alles-in-één-prijs

59

per maand

Probeer nu 30 dagen gratis

Eén vaste prijs,

onbeperkt boekhouden

  • Alle functies voor één vaste prijs
  • Standaard tot 5 administraties
  • Gebruiksvriendelijke software die je tijd bepaart
  • Maandelijks opzegbaar

Eerst een demo bekijken?

Eerst even rondkijken hoe het werkt? Dat kan natuurlijk!

Bedankt! Je wordt nu doorgestuurd naar de demo.
Vul een geldig e-mailadres in.
Slimmer werken

Slim boekhouden doe je met AFAS SB

Boekhouden voor VVE's. Maar dan makkelijk en snel.

Als je slim wilt boekhouden als vereniging van eigenaren, kies je voor AFAS SB. Ons gebruiksvriendelijke online boekhoudprogramma voor VVE's is volledig afgestemd op de processen in jouw vereniging. De administratie kost minder tijd en de boekhouding is toch helemaal op orde. Met onze software zie je precies hoe de VVE ervoor staat en werk je met concrete cijfers waarop je kunt sturen. AFAS SB zorgt voor rust, inzicht en overzicht.

  • Automatiseer je boekhouding
  • Directe koppeling met je bank
  • Verwerk facturen automatisch met Scan & Herken
  • Inclusief CRM voor relatiebeheer
  • Werk eenvoudig samen met je accountant
Klantervaringen

Wat onze klanten zeggen

Laat je inspireren door verhalen van ondernemers zoals jij die succesvol werken met AFAS SB.

Daarom houden VVE's van AFAS

Besteed je liever tijd aan het reilen en zeilen van de VVE dan aan de administratie? Dat begrijpen we. Ook als je penningmeester bent. De boekhouding moet gebeuren, maar het liefst werk je lekker efficiënt. Met AFAS SB kan dat. Werk sneller en handiger, zodat jij je kunt focussen op het grotere financiële plaatje van je vereniging.

Koppelingen

Koppel je favoriete software en automatiseer

Veel softwareleveranciers hebben een standaardkoppeling ontwikkeld met AFAS. Zo ben je ervan verzekerd dat deze getest is op de werking en veiligheid, onderhouden wordt én is gecertificeerd door AFAS.

Bekijk alle koppelingen
Slim samenwerken

AFAS is de #1 meest gebruikte software bij accountants

Samenwerken met je accountant

Werk je als VVE niet met een kascommissie, maar met een externe accountant? Dan werken jullie met AFAS SB naadloos samen. Je bepaalt zelf hoeveel administratie je aan je accountant wilt overdragen en wat je zelf doet.

Laat de accountant weten hoe jullie als VVE de rollen het liefste verdelen. Besluiten jullie de administratie van de VVE zo veel mogelijk intern te houden en de accountant de jaarrekening te laten controleren? Of willen jullie dat de accountant zoveel mogelijk regelt? Het kan allemaal. De accountant legt de afgesproken taakverdeling vast in de software. Als jullie na verloop van tijd toch besluiten meer intern te willen doen, of juist minder, dan past je accountant de instellingen eenvoudig aan.

Hoe je de samenwerking ook wilt inrichten, je hebt altijd toegang tot het dashboard met financiële informatie. Je weet precies hoe de VVE er financieel voor staat.

Samenwerken met een AFAS accountant

Ruim 1.500 accountants staan klaar om je te helpen bij je administratie. Zo kun je slim online boekhouden én profiteren van de adviezen van je accountant.

We sturen je nu door naar jouw zoekresultaat!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Jij bent uniek. Je boekhouding niet.

AFAS SB is er speciaal voor VVE's. Daarom kun je ons online boekhoudsysteem gebruiken voor een vast bedrag per maand, zonder extra kosten. Dat betekent dat de software all-in is: met SB doe je de administratie van de VVE zonder enige beperking. Je betaalt nooit extra voor updates of als je het boekhoudprogramma intensief gebruikt. Verwerk onbeperkt facturen en betalingen, en gebruik alle functies eindeloos. We garanderen dat de software altijd bij is met de Nederlandse wet- en regelgeving en we voeren updates automatisch uit. Wij doen waar wij goed in zijn, zodat jij kunt doen waar jij goed in bent: het (financieel) besturen van je VVE.

Veelgestelde vragen

Met antwoord!

Is er een demo voor AFAS SB?

Zeker weten, omdat wij het belangrijk vinden om te laten zien hoe jij jouw boekhouding gemakkelijk doet! Je kunt de demovideo's hier bekijken. Of misschien beter: je gaat gewoon aan de slag met AFAS SB. Je krijgt de eerste maand gratis. Niet tevreden? Dan kost je het je helemaal niks. In onze software zit een gratis cursus verwerkt om de software goed te leren kennen.

Hoeveel gebruikers & administraties krijg je standaard?

Je hebt standaard 2 gebruikers. Wil je meer gebruikers? Dan kost dit aanvullend € 5,- per gebruiker per maand.

Je hebt standaard 5 administraties tot je beschikking met AFAS SB. Wil je uitbreiden met meer dan 5 administraties, dan kost dit € 15,-  per administratie, per maand. Je kunt maximaal 10 administraties aanmaken. Let op! Werk jij met AFAS SB via jouw accountant? Dan gelden er andere tarieven. Informeer bij je accountant.

Kan ik makkelijk overstappen vanuit mijn oude boekhoudpakket en hoe werkt dit?

Ja, je kunt eenvoudig overstappen van bijvoorbeeld Twinfield, Exact, E-boekhouden of een ander boekhoudpakket naar AFAS SB. Je kunt de volgende gegevens exporteren uit je oude pakket en importeren in AFAS SB: klanten, leveranciers, inkoop, verkoop, beginbalans, vaste activa & journaalposten. Dit is de basis om aan de slag te gaan.

Kan ik AFAS SB ook aanschaffen via mijn accountants- of administratiekantoor?

Ja, dat kan zeker! Neem contact op met jouw accountant. Hij of zij helpt je opstarten. Nog geen accountant? Vind er gemakkelijk een in de buurt.

Is er een cursus beschikbaar voor AFAS SB?

Ja, deze is helemaal gratis. Zodra je AFAS SB voor het eerst opstart krijg je de vraag of je de gratis cursus wil volgen.

Als ik AFAS SB vandaag bestel, hoe gaat dit dan in z'n werk?

Je bestelling wordt afgehandeld en je omgeving wordt aangemaakt. Dit duurt een paar minuten en we houden je per mail op de hoogte. De software laat je met de ingebouwde instructies precies zien hoe het werkt. De eerste maand krijg je gratis. Daarna word je maandelijks gefactureerd en je betaalt via een automatische incasso.

Hoe kom ik in contact met de helpdesk?

Als je er met de hulp van het Help Center niet uitkomt, kan je contact opnemen met support. Via klant.afas.nl kan jeonline je incident insturen bij support. Indien nodig zoeken zij telefonisch contact met je om het probleem op te lossen. Liever direct bellen? Je kunt support alleen telefonisch bereiken als je online je incident ingestuurd hebt, anders word je automatisch opgehangen. Stuur eerst online je incident in en bel de supportlijn terug met je incidentnummer bij de hand. Zo kunnen onze supportmedewerkers je direct van dienst zijn! Het telefoonnummer is: Het telefoonnummer is: 033-43 41 800

Hoe zit het met de opzegtermijn?

Je kunt AFAS SB per maand opzeggen, zonder een opzegtermijn. De eerste maand is gratis.

Wat is het verschil tussen AFAS SB en de ERP-software van AFAS?

AFAS SB is een financieel boekhoudpakket. Dat betekent dat de financiële module bijna gelijk is aan die van onze ERP-software. Daarnaast beschik je over een klein stuk CRM waarin je debiteuren, crediteuren, organisaties en personen kunt vastleggen. Het ERP-systeem gaat veel verder met uitgebreide CRM-mogelijkheden, meer financiële mogelijkheden en modules als HRM, payroll, cursusmanagement, ordermanagement en projecten.